Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2024, Вип. 1 (54)

[Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2024, Вип. 1 (54)]

[Титул] {Title} 1-2

[Зміст] {Content} 4-11


Листопад О. А., Мардарова І. К. [Освітній вебквест як інструмент дистанційної освіти] {Educational web-quest as a tool for distance education} 12-21


Вінтонів М. О., Вінтонів Т. М. [Текстоцентричний і лінгвокраєзнавчий аспекти в навчанні української мови як іноземної (на прикладі вивчення постаті Миколи Леонтовича)] {The text-centered and the linguistic and cultural aspects in teaching ukrainian as a foreign language (on the example of studying the figure of Mykola Leontovych)} 21-30


Луценко Г. В., Подолян О. М., Гриценко В. Г. [Використання можливостей штучного інтелекту платформи Сlasstime для оцінювання результатів навчання] {Using Classtime's ai-based testing in learning outcomes assessment} 31-40


Семерня О. М., Суховірський О. В., Рудницька Ж. О. [Формування критичного мислення в студентів природничо-наукових спеціальностей на основі інноваційних технологій: віртуальна реальність, штучний інтелект, гейміфікація] {Formation of critical thinking in students of natural science specialities based on innovative technologies: virtual reality, artificial intelligence, gamification} 40-48


Климова К. Я. [Тестова форма підсумкового контролю з курсу ділової української мови в системі Moodle: досвід використання] {Test form of the final control of the business ukrainian language course in the Moodle system: experience of using} 48-53

 

Пінчук І. О., Андросенко А. О., Гордієнко С. С. [Розвиток англомовної компетентності майбутніх учителів як складник педагогічної майстерності сучасного педагога] {Developing english speaking competence of future teachers as a component of modern teacher's pedagogical mastery} 54-60


Коссова-Сіліна Г. О., Кравченко Г. Ю. [Науково-методичний супровід розвитку інклюзивної компетентності фахівців професійно-технічної освіти в умовах воєнного стану] {Scientific and methodological support for the development of inclusive competence of vocational education specialists under martial law} 60-67


Ільїна Н. М. [Психолого-педагогічний аспект гендерних стереотипів: ретроспективний аналіз] {Psychological and pedagogical aspect of gender stereotypes: retrospective analysis} 68-73


Хоменко Л. Г., Матвієнко Л. Г., Нагорна Н. О. [Соціальні мережі як фасилітатор розробки мультимедійного контенту для майбутніх учителів] {Social networks as a facilitator of multimedia content development for future teachers} 74-80


Антонець А. В., Овсієнко Ю. І., Кошова О. П. [Використання сучасних прикладних комп’ютерних програм як важлива складова якісної підготовки фахівців аграрного профілю] {Use of modern applied computer programs as an important component of quality training of agricultural professionals} 80-86


Грицай С. М., Кода С. В. [Особливості розвитку кадрового менеджменту: прогностичний аспект] {The peculiarities of personnel management development: prognostic aspect} 87-94


Вовк Б. І., Рожков О. М. [Формування готовності до здоров'язбереження майбутніх педагогів професійного навчання в умовах ЗВО] {Forming readiness for health care of future professional education teachers in the conditions of Higher Education Institutions} 94-101


Толмачов В. С., Михайловський Д. А. [Перспективи викладання мов програмування в освітньому процесі: підготовка майбутніх учителів інформатики] {Perspective of teaching programming languages in the educational process: training of future teachers of computer science} 102-108


Федоров І. О. [Особливості правового виховання молоді в США та країнах Європейського союзу] {Pecularities of legal education of young people in the USA and the European Union} 109-115


Корольов А. І. [Аналіз реалізації структурно-функціональної моделі формування ризикологічної компетентності майбутніх офіцерів Національної гвардії України в процесі професійної підготовки] {Analysis of the implementation of the structural and functional model of formation of risk competence of future officers of the National Guard of Ukraine in the process of professional training} 115-121


Потапенко М. В., Кругляк В. І., Потапенко Г. М. [Дистанційна форма навчання рисунка та живопису студентів спеціальності 022 Дизайн] {Distance form of teaching drawing and painting to students of specialty 022 Design} 122-127


Гуданич Н. М. [Модель розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій] {model for the development of cognitive initiative of future teachers of preschool education institutions by means of information and communication technologies} 127-138


Жукова А. Р. [Термінологія лідерської компетентності в дослідженнях українських та зарубіжних учених] {Terminology of leadership competence in the studies of ukrainian and foreign scientists} 138-143


Величко Р. М. [Практико-орієнтована модель формування дослідницької компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти] {Practice-oriented model of formation of research competence of future heads of general secondary education institutions} 144-149


Гаврищук М. М. [Сутність і структура soft skills майбутнього офіцера Національної гвардії України] {The essence and structure of soft skills of the future officer of the National Guard of Ukraine} 150-156


Засімович О. І. [Система неформальної освіти: європейський досвід та українська практика] {Informal education system: european experience and ukrainian practice} 156-162


Коробова О. О. [Фасилітаційне лідерство як чинник діяльності керівника закладу загальної середньої освіти] {Facilitating leadership as a factor of a general secondary education institution head's activity} 162-170


Гоголь Н. В., Туряниця З. В. [Культурологічний підхід у підручниках української літератури для 5–6 класів НУШ: традиції та новаторство наукової школи Ніли Волошиної] {Cultural approach in ukrainian literature textbooks for grades 5-6 Nush: traditions and innovation of Nila Voloshyna's scientific school} 171-178


Алєксєєва Т. М. [Застосування активних форм навчання валеології в онлайн-форматі] {The use of active forms of learning valeology in an online format} 179-185


Борисенко Н. А. [Вебквест як сучасна освітня технологія на уроках технологій] {Web quest as a modern educational technology in technology lessons} 186-192


Пішун С. Г. [Цифрові технології як ресурс якісного навчання молодших школярів на уроках музичного мистецтва] {Digital technologies as a resource for the quality education of primary school pupils in the teaching of music} 192-199


Лут О. А., Шафорост Ю. А., Мартинюк М. В. [Інтегроване використання хімічних дидактичних ігор за допомогою інформаційно-комп’ютерних технологій] {Integrated use of chemical didactic games by means the information and the computer technologies} 200-206


Собко В. О. [Підготовка майбутніх учителів до реалізації компетентнісного підходу в початковій мовній освіті] {Training future teachers to implement a competency-based approach in primary language education} 207-213


Руденський Р. Є. [Пізнавальна активність старших дошкільників: сутність, структура, вікові особливості] {Cognitive activity of senior preschoolers: essence, structure, age characteristics} 214-222


Демченко С. О. [Мультимедійні технології як засіб формування громадянської компетентності учнів початкової школи] {Multimedia technologies as a means of forming civic competence of primary school students} 222-229


Барко М. Ю. [Інноваційні підходи до формування культурної компетентності молодших школярів у музичній освіті] {Innovative approaches to developing cultural competence of younger students in music education} 229-235


Біліченко П. Г., Луценко Г. В. [Шляхи морального вдосконалення особистості в поглядах Франциска Скорини] {Paths of moral improvement of personality in the views of Francis Skoryna} 236-244


Майструк Н. М., Кравченко Л. М. [Історичні аспекти підготовки фахівців декоративно-ужиткового мистецтва в навчальних закладах України] {Historical aspects of the training of decorative and applied arts specialists in educational institutions of Ukraine} 245-250