Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2023, Вип. 3 (53)

Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2023, Вип. 3 (53)

[Титул] {Title} 1-2

[Зміст] {Content} 4-11

Курок В. П., Бурчак Л. В. [Визначення структурного складу інноваційної компетентності майбутніх педагогів] {Determining the structural composition of innovative competence of future teachers} 12-19

Кузьмінський А. І., Луценко О. І. [Теоретико-методологічні передумови професійної підготовки вчителів природничих наук] {Theoretical and methodological prerequisites of the professional training of natural science teachers} 20-30

Базиль Л. О., Орлов В. Ф. [Концептуально-парадигмальні виміри підготовки здобувачів професійної освіти до молодіжного підприємництва] {Conceptual-paradigmatic dimensions of the preparation of professional education acquires for youth entrepreneurship} 31-39

Листопад О. А., Мардарова І. К., Гуданич Н. М. [Самоменеджмент освітньої діяльності студентів як складова професійного розвитку засобами дистанційногосупроводу] {Self-management of students' educational activities as a component of professional development through distance support} 40-51

Тюльпа Т. М. [Соціалізація особистості в контексті професійної діяльності соціального працівника] {Socialisation of personality in the context of professionalactivity of a social worker} 51-56

Кугай Н. В., Калініченко М. М. [Навчання майбутніх учителів математики основ математичного програмування: шлях до сталого розвитку] {Teaching futureteachers of mathematics in the fundamentals of mathematical programming: the way to sustainable development} 57-66

Медвідь М. М., Черніченко І. Ю., Медвідь Ю. І. [Підсистема оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників системи внутрішнього забезпечення якості] {Subsystem of evaluation of scientific and pedagogical staff of the internal quality assurance system} 66-73

Грудинін Б. О. [Спостереження метеорів у радіодіапазоні з використанням методу прямого розсіювання на метеорних слідах сигналів потужних Fm-станцій радіомовлення] {Observation of meteors in the radio range using the direct scattering method on meteor tracks of powerful Fm radio stations} 73-82

Коренева І. М., Кириєнко О. О. [Вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя біології: методологічні підходи] {Study of the problem of professional competence of the future teacher of biology: methodological approaches} 83-95

Кучай Т. П., Біда О. А., Рокосовик Н. В. [Можливості використання Web-технологій у професійній підготовці фахівців] {Possibilities of using Web technologies in the professional training of specialists} 96-99

Тепла О. М., Дубровіна І. В., Силенко Ю. В. [Цифрова компетентність педагога в інформаційно-освітньому середовищі закладу вищої освіти у світлі сучасних викликів] {Digital competence of a teacher in the information and educational environment of a higher education institution in the context of modern challenges} 100-106

Непомняща Г. І. [Підготовка майбутнього вчителя до вивчення величин на уроках математики в початковій школі] {Intanding teacher training for the studying of quantities in mathematics lessons in primary school} 106-111

Бачієва Л. О. [Аналіз вітчизняної теорії та практики моделювання дослідницької діяльності фахівців педагогічної освіти] {Analysis of the domestic practice of modeling the research activity of teacher education specialists} 111-118

Зінчук Н. А. [Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу магістрів-екологів] {Competent approach to the organization of the educational process of masters of environment} 118-125

Бутова В. О. [Навчання англійської фонетики з використанням онлайн-ресурсів] {Teaching english phonetics using online resources} 125-134

Зенченко Т. Ф., Рябко Ю. В. [Психолого-педагогічний супровід здобувачів вищої освіти в період воєнного стану] {Psychological and pedagogical support of higher education students during the period of martial status} 135-141

Чайка О. М. [Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутнього вчителя англійської мови та зарубіжної літератури] {Interdisciplinary connections and its using during professional training of the prospective teacher of english language and foreign literature} 142-148

Єгорова К. Г., Кравченко Д. О. [Концепція безумовного базового доходу як складова соціальної підтримки та підвищення якості життя післявоєнного періоду відновлення України] {The concept of unconditional basic income as a component of social support and improving the quality of life in the post-war reconstruction period of Ukraine} 149-154

Дорохова Н. Г. [Ефективність дидактичних умов моніторингу якості освіти майбутніх магістрів стоматології в навчальному середовищі університету] {Effectiveness of didactic conditions for monitoring the quality of education of future masters of dentistry in the university learning environment} 155-164

Потапенко М. В., Пантус Н. М., Потапенко Г. М. [Цифрова трансформація освітнього середовища підготовки студентів-дизайнерів] {Digital transformation of the educational environment for training of designer students} 165-170

Василюк О. В., Марущак О. Ю., Зіньковський А. В., Дубина Н. А. [Можливості застосування інструментів громадянської науки в навчальному процесі біологічних факультетів ВНЗ] {Possibilities of application of citizen science tools in the educational process of biological faculties of universities} 170-176

Протасова А. С. [Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до фізичного виховання за допомогою цифрових технологій] {Pedagogical conditions for the preparation of future educators for physical education using digital technologies} 176-182

Прокопчук Р. Я. [Дисципліна «етнодизайн» у вищих навчальних закладах України] {The discipline of «Ethnodesign» in higher educational institutions of Ukraine} 182-189

Сіранчук Н. М., Прошкуратова Т. С. [Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях з математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка] {Developing the cognitive activity of pupils in mathematics classes in primary school: the work experience of the primary education laboratory of Borys Grinchenko Kyiv University} 190-199

Голуб Н. Б., Горошкіна О. М. [Методи проблемного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти] {Methods of problem teaching the ukrainian language in institutions of general secondary education} 200-205

Гуз К. Ж., Зелюк В. В., Ільченко В. Р. [Ідеї економічного світогляду в освіті для сталого розвитку суспільства] {Ideas of economic outlook in education for sustainable development of society} 206-212

Луценко Г. В., Дещенко О. М., Самілик В. І. [Мотивація дітей до рухової активності засобами різноманітних центрів позашкільної освіти] {The motivation of children to movement activity using different centers of extracurricular education} 213-222

Собко В. О. [Компетентнісний підхід у початковій мовній освіті: практичний аспект] {Competence-based approach in primary language education: a practical aspect} 222-231

Кухарчук І. О., Шелест О. П. [Проєктна діяльність на уроках української мови в старших класах] {Project activity of senior pupils at ukrainian language lessons} 232-239

Тихонова А. П., Федоренко А. А. [Особливості формування наскрізних умінь молодших школярів в умовах позашкільних навчальних закладів] {Paculiarities of forming the primary school students’ transversal skills in the conditions of extracurricular educational institutions} 239-245

Єгорова К. Г., Лазаренко А. Г. [Проблеми соціального захисту дітей та молоді з інвалідністю в Україні] {Problems of social protection of children and youth with disabilities in Ukraine} 246-255

Данильченко І. Г. [Художня література як засіб формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку] {Fiction as the means of forming social and civic competence in senior preschool children} 256-264

Роганте М., Сантеллі К., Завдовєєв А. В. [Метод «Роганте»: новий простий метод для ефективної організації навчального процесу] {The «Rogante» method: a new simple method for an efficient organization of the learning process} 265-274

Заплатинський В. М. [Тематика пожежної безпеки в модельних програмах інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5–6 класи] {The topic of fire safety in the model programs of the integrated course «Health, safety and welfare» grade 5-6} 275-286

Негрій О. І. [Моральне виховання дітей раннього віку засобами сучасної української художньої літератури в умовах війни] {Moral education of early children using modern ukrainian fiction in the conditions of war} 287-292

Селікова Я. С. [Дослідження проблеми формування емоційного інтелекту та соціально-емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку] {The study of the problem of formation the emotional intelligence and social-emotional literacy of older preschool age children} 293-298

Негрій І. І. [Сучасні образи в українській прозі для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку під час російсько-української війни] {The modern images in ukrainian prose for young children during the russian-ukrainian war} 299-306

Зінченко В. П., Зінченко А. В. [Внесок О. П. Романова в становлення педагогічних традицій Глухівського державного педагогічного інституту] {O.P. Romanov’s contribution to the formation of pedagogical traditions of the Hlukhiv State Pedagogical Institution} 307-312

Біліченко П. Г. [Реалізація ідей духовно-морального виховання М. Неплюєва в практиці діяльності його сільськогосподарських шкіл] {The implementation of the religious-educational ideas of Nikolai Neplyuev in the practice of his agricultural schools} 313-324