Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2023, Вип. 2 (52)

Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2023, Вип. 2 (52)

[Титул] {Title} 1-2


[Зміст] {Content} 4-11


Курок В. П., Хабенко М. Є., Зінченко А. В. [Формування толерантності майбутніх педагогів професійного навчання в процесі професійної підготовки] {Tolerance formation of future vocational teachers in the process of professional training} 12-17


Гриньова М. В., Стрижак Ю. О. [Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мови] {Building the self-regulatory competence of future foreign languages teachers through the professional training} 18-22


Каленський А. А. [Кейс-методи в екоорієнтованій професійній підготовці кваліфікованого робітника за професією «Кухар»] {Eco-oriented professional training of a skilled worker in the profession of «Chef»} 23-27


Ільченко О. Ю. [Єдність педагогічної теорії і практики в системі професійної підготовки магістрів (з досвіду роботи)] {Unity of pedagogical theory and practice in the professional training system of masters (from work experience)} 27-32


Близнюк М. М. [Інноваційні технології в галузі технологічної освіти] {Innovative technologies in the field of technological education} 32-41


Кучай О. В., Андрусик П. П., Рокосовик Н. В., Гончарук В. В. [Класифікація вебресурсів у сучасному інформаційному суспільстві] {Classification of web resources in the modern information society} 41-47


Тарасенко Н. В., Осика Ю. Ю. [Інновацiйні методи підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя дітей різних вікових категорій] {Innovative methods of training future social sector professionals to form a healthy lifestyle for children of different ages} 48-54


Душечкіна Н. Ю. [Використання компʼютерних програм з хімії в підготовці майбутніх фахівців природничих спеціальностей] {Using computer programs in chemistry in the training of future specialists in natural specialties} 55-60


Голіяд І. С., Тропіна М. А. [Теоретичні аспекти значення графічних дисциплін для відбудови країни] {Theoretical aspects of the importance of graphic disciplines for the reconstruction of the country} 61-67


Стецула Н. О. [Зарубіжний досвід формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих спеціальностей] {Foreign experience of environmental competence development of future natural sciences teachers} 68-77


Акіліна О. В., Панченко А. Г. [Вплив вищої освіти на формування людського капіталу в Україні: оцінка освітніх реформ] {Impact of higher education on human capital formation in Ukraine: assessment of educational reforms} 78-85


Ісламова О. О. [Компаративний аналіз систем дистанційного навчання фахівців з охорони кордону в країнах Європейського союзу] {Comparative analysis of the border guards’ distance learning systems in the EU countries} 85-96


Пятничук Т. В. [Методика застосування кейс-методу в дослідженні енергоефективності будівельної галузі в професійній підготовці] {Case method in the study of energy efficiency in the construction industry in professional training} 96-102


Біденко Л. В. [Методичні аспекти вивчення української мови як іноземної туркменськими студентами] {Methodological aspects of learning the ukrainian language as a foreign language by turkmen students} 102-109


Шуляк А. С. [Методологічні підходи та принципи формування професійного потенціалу майбутніх учителів з використанням вебтехнологій] {Methodological approaches and principles of professional development of future teachers using web technologies} 110-117


Осередчук О. А. [Організація та проведення експериментального дослідження щодо застосування моніторингу якості освіти] {Organizing and conducting of experimental research on the use of education quality monitoring} 118-124


Карасєвич С. А. [Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування рухливих та спортивних ігор у професійній діяльності] {Training future physical education teachers to use outdoor and sports games in their professional activities} 124-131


Пахомов І. В. [Технології розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання] {Technologies for the development of pedagogical skills of industrial training masters} 132-138


Усенко О. А., Борисова Т. М. [Залучення студентів технічних та дизайнерських спеціальностей до спільної дизайн-ергономічної експертизи творчих технічних проєктів] {Involvement of technical and design students in the joint design and ergonomic expertise of creative technical projects} 139-146


Олійник І. О. [Тайм-менеджмент майбутніх учителів початкових класів як умова ефективного дистанційного навчання] {Time management of future primary school teachers as a condition for effective distance learning} 147-155


Кочубей О. В. [Обґрунтування змісту підготовки майбутніх учителів хімії до використання вебтехнологій у професійній діяльності] {Content substantiation of training future chemistry teachers to use web technologies in professional activity} 155-163


Юань В., Ткаченко І. О. [Педагогічні умови формування трансверсальних компетентностей майбутніх докторів філософії в галузі «Освіта / Педагогіка» в процесі професійної підготовки: методика виявлення] {Pedagogical conditions of forming transversal competencies of future doctors of philosophy in the field of Education/Pedagogy in the process of their professional training: methods of detection} 164-170


Хомяк Г. Г. [Професійно значущі та особистісні якості майбутнього вчителя фізичної культури для організації командних взаємодій] {Professionally significant and personal qualities of future physical education teacher for team interactions} 170-177


Гребеник А. О. [Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту у фаховій підготовці] {Pedagogical conditions for the professional competence development of future railway transport bachelors in professional training} 178-185


Жежерун Д. А. [Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців до підприємництва в європейському освітньому просторі] {The current state of training future specialists for entrepreneurship in the european educational space} 185-191


Петренко Л. М. [Специфіка організації дозвілля дітей з особливими освітніми потребами в Україні] {Specifics of organizing leisure activities for children with special educational needs in Ukraine} 192-197


Сіранчук Н. М. [До проблеми методів та прийомів формування техніки читання в учнів початкових класів] {Methods and training tools of forming the reading technique of primary school students} 197-205


Василюк А. В., Кіт Г. Г. [Моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб підвищення якості початкової освіти] {Monitoring students' academic achievements as a means of improving the quality of primary education} 205-213


Луценко Г. В., Гавриленко Т. І., Луценко О. І. [Формування уявлення про предмет «Фізична культура» в учнів початкової школи] {Formation of an idea of the discipline «Physical education» in primary school students} 214-221


Кратко О. В., Лазарець Д. В. [Сталий розвиток та раціональне природокористування в навчально-виховному процесі] {Sustainable development and rational nature management in the educational process} 222-228


Коваль В. О., Кисла О. Ф., Васютіна Т. М. [Роль природничого освітнього середовища у формуванні екологічної компетентності молодших школярів] {The role of the natural educational environment in the environmental competence of primary students} 228-234


Лисевич О. В., Білоконна Н. І., Павлик О. А. [Особливості інтеграції музичного мистецтва з іншими навчальними дисциплінами в умовах реформування початкової школи] {Features of musical art integration with other academic disciplines in the context of primary school reform} 234-240


Плугіна А. П. [Віртуальні екскурсії як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів] {Virtual tours as a means of shaping the cognitive interest of primary students} 240-247


Березюк Д. І. [Зміст, форми та методи роботи з формування фізичної культури учнів початкової школи в соціокультурному середовищі] {Content, forms and methods of work on the of physical education of primary school students in the socio-cultural environment} 248-254


Коваленко А. О. [Історико-педагогічні основи формування вокальної компетентності молодших школярів засобами української пісні] {Historical and pedagogical basis of forming vocal competence of primary students through ukrainian song} 255-261


Кузьмінський А. І. [Ретроспективні позиції педології щодо розвитку дітей дошкільного і шкільного віку в рецепції сьогодення] {Retrospective positions of pedology regarding the development of preschool and school-age children in modern reception} 262-268


Барко М. Ю. [Історико-педагогічні основи формування культурної компетентності молодших школярів] {Historical and pedagogical bases of cultural competence of primary students} 268-275