Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2022, Вип. 2 (49)

[Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2022, Вип. 2 (49)]

 

[Титул] {Title} 1-2
[Зміст] {Content} 4-9


Загородня Л. П., Барсуковська Г. П. [Підготовка майбутніх вихователів до фізичного виховання дошкільників у процесі вивчення педагогіки дошкільної] {Future preschool teachers’ training in physical education of preschoolers in studying preschool pedagogy} 10-19


Тюльпа Т. М. [Громадянська активність як складник діяльнісного компонента соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей] {Civil activity as a component of the active component of social competence of future specialists of socionomic specialties} 19-26


Грудинін Б. О., Відьмаченко А. П., Стєклов О. Ф., Калюжний М. П. [Співпраця наукових установ та закладів МОН України в спостереженні за метеорними потоками: інструменти, методи обробки, спостережні можливості] {Cooperation of scientific institutions and institutions of the Ministry of Education and Science of Ukraine in the observation of the meteoral streams: instruments, methods for processing, observation possibilities} 26-41


Кугай Н. В., Сліпушко О. О. [Засоби розвитку критичного мислення здобувачів освіти в процесі навчання математики] {Methods of developing critical thinking of students in the process of learning mathematics} 41-49


Ваніна Н. М., Пащенко Т. М. [Проєктна діяльність як засіб підвищення якості підготовки здобувачів фахової передвищої освіти] {Project activity as a means of improving the quality of college students training} 50-57


Тітаренко С. А. [Розвиток позитивного мислення в здобувачів освіти спеціальності «Дошкільна освіта»] {Development of positive thinking in students of preschool education} 57-64


Бойко В. А. [Інтерактивні засоби навчання інженерної графіки майбутніх інженерів-механіків] {Interаctive tооls fоr engineering grаphics оf future mechаnicаl engineers} 65-72


Волянюк А. С. [Проблеми та перспективи розвитку сталої мотивації майбутніх учителів початкової школи у воєнний час] {Primary school teachers in wartime} 72-79


Кузнецова Г. П. [Історичні основи фонетики в підготовці вчителів української мови і літератури] {Historical fundamentals of phonetics in the training of Ukrainian language and literature teachers} 80-91


Пятничук Т. В. [Застосування екоорієнтованих інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці робітників будівельної галузі] {Eco-oriented ict in the treaning of future construction industry workers} 92-98


Курок Р. О. [Обґрунтування системи розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів] {Legal competence system development of economic colleges teaching staff} 98-105


Вишник О. О. [Соціальна і педагогічна значущість краєзнавчого матеріалу як засобу формування національно зорієнтованої мовної особистості] {Social and pedagogical significance of local history material as a means of forming a national-oriented linguistic personality} 105-111


Данильченко І. Г., Чжан Ф. [Якість управління освітнім процесом у дошкільному закладі на адміністративному рівні] {Quality of educational process management at the administrative level in the preschool educational institution} 112-121


Курілова В. І., Пилипенко М. І., Петрикей О. О. [Вплив занять у секціях спортивного вдосконалення на моральну вихованість студентської молоді] {The influence of classes in sports improvement sections on the moral education of student youth} 121-127


Ейвас Л. Ф., Зенькович Ю. О. [Застосування художньо-педагогічних технологій у розвитку фахової майстерності студентів мистецьких спеціальностей] {The art-pedagogical methods in the development of professional skills of students of art specialties} 128-138


Марєєв Д. А., Марєєва Т. В. [Соціальні мережі як засіб формування позитивного іміджу закладу дошкільної освіти] {Social networks as a means of forming a positive image of preschool education institutions} 138-148


Лісневська Н. В. [Використання традиційних і нетрадиційних засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку з метою збереження і зміцнення їхнього здоров’я] {Traditional and non-traditional methods of physical education to preserve and promote the health of preschoolers} 148-156


Денисова А. В., Грунтковська Ю. В. [Застосування технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану] {Distance learning technologies in the educational process of vocational school in the conditions of martial law} 157-164


Кузюра Г. М., Редько С. Ю. [Фізична підготовка школярів із затримкою психічного розвитку] {Physical training of students with intellectual disabilities} 164-170


Литвинов А. С., Зенченко Т. Ф. [Інтеграція галузей у початковій школі: формування логічного мислення і здатності висловлювати судження] {Integration of branches in primary school: development of logical thinking and ability to express opinions} 170-180


Баранник Н. О. [Удосконалення синтаксичної компетентності майбутнього вчителя-словесника у процесі вивчення складного речення] {Improving future language teachers’ syntactic competence in the process of studying a compound sentence} 180-192


Федоров І. О. [Науково-теоретичні засади формування правової компетентності здобувачів освіти] {Scientific bases of developing a civil competence for students} 192-200


Лисенко Л. П. [Теоретико-методологічні аспекти моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій] {Teoretical and methodological aspects of quality monitoring of professional training of future teachers of labor education and technologies} 201-208


Ремньова Н. Ю., [Підсосонна О. В. ДО проблеми розвитку критичного мислення молодших школярів як наскрізного вміння в умовах НУШ] {Development of primary school pupils’ critical thinking as a soft skill in the New Ukrainian School conditions} 209-216


Кириєнко О. О. [Формування інноваційної компетентності педагогів: ретроспективний огляд] {Development of innovative competence of teachers: a retrospective review} 217-225