Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2022, Вип. 1 (48)

[Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2022, Вип. 1 (48)]


[Титул] {Title} 1-2
[Зміст] {Content} 4-9


Доброскок І. І., Мельник Т. А., Динько В. А. [Передумови цифрової трансформації системи підготовки майбутніх бакалаврів професійної освіти] {Digital transformation of the training system for future of bachelors of vocational education} 10-17


Волкова Н. П., Лаврентьєва О. О. [Методика реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних працівників] {Interdisciplinary links in the professional training of future social workers} 17-26


Драч І. І. [Розвиток європейської вищої освіти: виклики та орієнтири] {Development of european higher education: challenges and guidelines} 27-37


Загородня Л. П. [Педагогічні технології викладання дисципліни «Вступ до спеціальності» майбутнім вихователям] {Pedagogical methods of teaching the discipline «Introduction to the specialty» to future preschool teachers} 37-45


Листопад О. А., Мардарова І. К. [Формування професійно-педагогічного світогляду майбутніх вихователів] {Development of professional and pedagogical worldview of future preschool teachers} 46-55


Пінчук І. О. [Управління розвитком фахової компетентності вчителів іноземних мов у сучасному освітньому середовищі] {Managing foreign languages teachers’ professional competence development in modern education environment} 56-64


Шетеля Н. І. [Національне законодавство як основа промоції аксіологічного підходу в системі культурно-мистецької освіти] {National legislation as a basis for the implementation of the axiological approach in the system of cultural and artistic education} 65-72


Аторіна В. М. [Дисципліна «Методика розвитку естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» як інтегрований складник розвитку естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти] {Discipline «Methods of the development of aesthetic competence of future preschool teachers» as an integrated component of development future preschool teachers’ aesthetic competence} 72-79


Дмитренко А. П. [Сутність і структура професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти] {Meaning and structure of professional competence of future preschool teachers} 80-86


Каленський А. А. [Концептуальні засади екоорієнтованих педагогічних технологій у професійній (професійно-технічній) освіті] {Conceptual fundamentals of eco-oriented pedagogical methods in vocational education} 87-94


Артемова Л. В., Борова В. Є., Марєєва Т. В. [Вибір іграшок дітьми раннього віку – самореалізація малюків] {Early age children's choice of toys - the self-realization of kids} 94-102


Марусинець М. М. [Формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології] {Forming environmental competence for future biology teachers} 103-108


Гриценко А. П. [Можливості використання ІТ-технологій у ході упровадження модельних навчальних програм громадянської та історичної освітньої галузі базової середньої освіти] {The use of IT technologies in model curricula of civic and historical education in basic secondary education} 108-117


Кухарчук І. О. [Формування пунктуаційної компетентності в учнів 8–9-х класів на уроках української мови] {Formation of punctual competence for students of 8-9th grades in ukrainian language lessons} 117-124


Курілова В. І., Кузюра Г. М., Пилипенко М. І. [Пошук шляхів оптимізації навчально-тренувального процесу секції спортивно-педагогічного удосконалення зі спортивних єдиноборств для майбутніх вчителів фізичної культури] {Optimization of the educational and training process of the section of sports and pedagogical improvement in martial arts for future teachers of physical education} 125-132


Ільницька Л. В. [«Колірна рефлексія» у процесі художньо-комунікативного виховання] {«Color reflection» in the process of artistic and communicative education} 132-139


Корякін О. О., Гавриленко Ю. Д. [Підготовка виступу хорового колективу в сучасних реаліях вітчизняної освіти] {Preparation of the choir performance in the modern realities of Ukrainian education} 139-150


Литвинов А. С., Черненко А. М. [Проєктна діяльність як засіб формування економічних уявлень у молодших школярів] {Project activity as a means of forming economic ideas in junior high school students} 151-158


Зенченко Т. Ф., Рева В. І. [Формування в учнів початкових класів здатності до самооцінювання] {Rise and development of self-assessment in primary school students} 159-166


Ходикіна І. В. [Методологія опанування навичок якісного перекладу в тематиці корона кризи] {How to teach quality translation of new words on the topic of coronavirus crisis} 167-173


Листопад Н. Л. [Освітній медіапростір як засіб формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів] {Educational media space as a means of forming the digital culture of pedagogical college students} 173-179


Гоголь Н. В. [Періодизація розвитку шкільної літературної освіти на засадах культурологічного підходу (1950-ті – 2016 рр.)] {Periodization of the development of school literary education based on a cultural approach (1950s – 2016s)} 180-189


Човрій С. Ю. [Історичний аспект становлення і розвитку Мукачівської державної вчительської семінарії на Закарпатті у 1914–1938 рр.] {The historical aspect of the establishment and development of Mukachevo state teacher training seminary in transcarpathia in 1914–1938} 189-197