Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2021, Вип. 3 (47)

[Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2021, Вип. 3 (47)

 
 

Листопад О. А., Мардарова І. К. [Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в системі дошкільної освіти] {Methodology of training future educators formanagement of professional activity in the preschool education system} 10-17

 

Шарата Н. Г., Твеліна А. О. [Сутність визначень «інновація», «інноваційна діяльність» у вищій школі] {The essence of definitions as «innovation», «innovation activity» in the higher school} 18-25

 

Тюльпа Т. М. [Формування готовності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до професійної діяльності в контексті компетентнісної парадигми розвитку сучасної освіти] {Professional activity of future specialists of socionomic specialties in the context of the competence paradigm} 26-35

 

Зінченко В. П., Чумаченко О. А. [Засоби активізації євроінтеграційних студій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів (на прикладі курсу «європейська політична інтеграція: історична ретроспектива та сучасність»)] {Means of intensifying eurointegration studios in the professional training of future teachers (proceeding from the course «european political integration: historical retrospective and modernity»)} 36-46

 

Курок Р. О. [Дефініційний аналіз поняття «педагогічні умови розвиткуправової компетентності педагогічних працівниківекономічних коледжів»] {Definitive analysis of the concept «pedagogical conditions of developing legal competence of economic colleges’ teaching staff»} 46-55

 

Гребеник А. О. [Критерії, показники та рівні сформованості професійноїкомпетентності майбутніх бакалаврів залізничноготранспорту] {Criteria, indicators and levels of professional competence of future bachelors of railway transport} 56-62

 

Мусевич Р. Ю. [Ґендерний підхід в освітньому процесі закладів вищої освіти] { Gender approach in the educational process of highereducation institutions} 63-70

 

Вашуленко М. С. [Лінгводидактичні засади створення підручників зукраїнської мови для початкової школи] {Linguodidactic principles of the ukrainian language textbooks creation for primary school} 71-77

 

Доброскок І. І., Ржевська Н. В., Басюк Л. В. [Антиципація як засіб підвищенняперспектив працевлаштування та професійної ефективності длямайбутніх фахівців] {Anticipation as a means of enhancing employment prospects and professional effectiveness for future specialists}78-86

 

Артемова Л. В. [Принцип гуманізації в спілкуванні дорослих з дітьмираннього і дошкільного віку] {Humanized communication with children of early} 86-96

 

Голуб Н. Б., Горошкіна О. М. [Сторителінг на уроках української мови: допроблеми дидактичної номінації] {Storytelling in ukrainian language lessons: didactic nomination} 97-103

 

Скиба Ю. А., Кочерга Є. В. [Моделювання розвитку здоров’язбережувальноїта емоційно-етичної компетентностей учителів упіслядипломній освіті] {Modeling the development of teachers’ health saving and emotional and ethical competencies in postgraduate education} 103-112

 

Грядуща В. В., Денисова А. В. [Синергетична модель розвитку цифрової компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на праксеологічних засадах] {Synergetic model of development of digital competence of teachers of vocational educational institutions on practiceological principles} 113-120

 

Кучерак І. В., Петрушак О. М. [Інтегровані заняття в системі інклюзивного навчання: досвід, реалії та перспективи] {Integrated classes in the inclusive learning system: experience, realities and prospects} 121-127

 

Плугіна А. П. [Інформаційна грамотність майбутніх учителів початкових класів як складова академічної доброчесності] {Information literacy of intending primary school teachers asa component of academic integrity} 128-136

 

Решетняк В. Ф. [Реалізація європейського досвіду в новій українській школі «початкова освіта»] {Implementation of the european experience in the new ukrainian school «primary education»} 137-143

Курілова В. І., Пилипенко М. І., Петрикей О. О. [Фізична підготовка як засіб формування фізичних та вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку] {Physical training as a means of formation of physical and volitional abilities in children of primary school age} 144-150

 

Ільницька Л. В. [Формування комунікативної сфери дизайн-освіти на основі теоретичних підходів В. Томашевського та О. Фурси] {Formation of the communicative sphere of design education on the basis of theoretical approaches of Volodymyr Tomashevsky and Oksana Fursa} 151-157

 

Кабиш М. Ю. [Сучасні особливості педагогічної діяльності викладачів предметів загальноосвітньої підготовки в закладах професійної освіти] {Current pedagogical activity features of general education subjects teachers at the vocational education institutions} 158-170

 

Артеменко Л. І. [Категорія «математична компетентність» у мовній освіті] {Category «mathematical competence» in language education} 170-181

 

Пісняк В. С. [Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії] {Pedagogical conditions and structural-functional model of vocational training of future primary school teachers for building labor competencies of primary school students in terms of educational inclusion} 182-190

 

Ярош Л. В. [Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю] {Pedagogical conditions for the building professional competence of future electrical technicians in agricultural colleges} 190-200 

 

Кузьмінський А. І. [Особливості функціонування закладів дошкільної освіти в умовах пандемії] {Functioning of preschool educational institutions in a pandemic} 201-205

 

Хрик В. М. [Еволюція лісівничої освіти в Україні] {Evolution of forestry education in Ukraine} 206-216

 

Сосненко О. В., Гребеник Т. В., Волосюк Т. В. [Лідерство як елемент ефективного управління закладом освіти] { Leadership as an element of effective educational management} 216-225

 

Сінельніков С. О. [Інклюзивна культура як провідний аспект упровадження інклюзивної освіти в сучасне освітнє середовище] {Inclusive culture as the main aspect of the integration of inclusive education to the modern educational environment} 225-235

 

Косенчук Ю. Г. [Законодавче регулювання модернізації шкільної освіти у Фінляндській Республіці (1950-2010-ТІ РР.)] {Legislative regulation of school education modernization in the Republic of Finland (1950-2010)} 235-243